Çinliler ile Rus/Türk Etkileşimleri: Turistlerin ve Seyahat Acentalarının Türkiye hakkındaki Görüşleri
Araştırma, farklı pazarları ayırt etme ve turistlerin kültürel farklılıklarını dikkate alarak, varış noktasından elde edilen istatistiksel bilgileri değerlendirme gereksinimi üzerine odaklanmaktadır.
Türkiye gezilerinden geri dönen Çinli ve Rus turistlerle ankete dayalı bir ön çalışma yapılmıştır. Sonuçlar, Çinlilerin ve Rusların, ev sahibi Türk toplumu ile ilgili algıları ve bilgi kaynaklarının kullanımı gibi değişkenler açısından birbirinden farklı olduğunu ortaya koymaktadır. Bulgular, bilgi yönetiminin turizm organizasyonlarını gelecek için plan yapma, iş görenleri için eğitim önceliklerini saptama ve bilgi tabanlı sistemlerin geliştirmesi açısından değerlendirilmiştir. Araştırma, Türkiye’nin Çin ve Rus pazarlarına erişimi için farklı stratejilere gereksinimi olduğunu belirlemiştir.
- Boğaziçi Üniversitesi BAP
Yeni yorum ekle